2007-04-23

EUSKO JAURLARITZA

Eusko Jaurlaritzak deialdia egin die Haur Hezkuntza, Lehen Hezkuntza eta Bigarren Hezkuntzako Herri Ikastetxeei, 2006-2007 ikasturtean zehar "Ikas komunitateak" deritzon Hezkuntza Beharrizaneko Proiektua burutu dezaten.

Argi dago gizartearen kohesiorako oinarriak finkatu behar direla, balore-hezkuntza, zeharkotasuna, kultur artekotasuna, garapenerako hezkuntza, eta bizitza eta bakerako hezkuntza eta gisa honetako gaiak landuko dituen hezkuntzako jarduketa aktiboa bultzatuz; horretarako guztirako, jakina, arlo horiek lantzeko proiektu berriztatzaileak sustatu behar dira ikastetxeetan. Honetarako, Ikas Komunitateak izan daitezke egokiak.

Ikas Komunitateak burutzeko diru-zuzkidura eska daiteke Eusko Jaurlaritzara, zuzkiduraren zenbatekoa 88.000 €koa izango da, eskaria onartua bada.
Bi eratako eskaerak egin daitezke:
- I. moduluari dagokiona: Sentsibilizazio Aldia eta Erabakia Hartzea. Proiektuari buruzko prestakuntza eta proiektu hori ikastetxean aurrera eraman ala ez erabakitzeko izango da. Oinarri teorikoak planteatu, esperientzia praktikoak eta ikastetxearen beraren errealitateari buruzko hausnarketa egin behar da. Prestakuntza honek ez dakar berez Ikaskuntza Komunitateen proiektua aurrera eramateko konpromisorik; izan ere aurrera egitea erabakitzen bada hartuko da konpromiso hori eta, honela bada, hurrengo ikasturtean II.modulua eskatuko da.
-II. moduluari dagokiona: Proiektua gauzatzea. Eskabidean adierazi behar dira proiektuaren barruan ikasturtean gauzatuko diren jarduerak.

Proiektu hauek garatzeko onets daitezkeen ikastetxeen gehienezko kopurua alde batetik 16koa izango da, baldin eta aurreko urteetan Berriztapen Proiektua garatzen jardun badute (II.modulua). Eta 10ekoa Berriztapen Proiektua hasten badute (I.modulua).

Azken finean, diru-laguntzak eskatu ahal izateko hainbat baldintza bete behar ditu ikastetxeak. Baldintza hauek betetzen dituzteneko zihurtasuna izan behar da. Baldintza guztiak, epeak, etab. azaltzen dira Eusko Jaurlaritzak ateratako zirkularrean.

No hay comentarios: