2007-04-12

SARRERA

Blog honen gaia IKASKUNTZA KOMUNITATEAK da. Gai hau aukeratu dut gero eta sarriago entzuten delako hezkuntzaren praktikan aldaketa eragiteko proiektu hau. Oso interesgarria da proiektu honek dakarrena eta eragin ditzakeen aldaketak hezkuntzan.

Proiektu honen garrantzia azpimarratu nahi dut artikulu guztietan zehar, proiektua bera zertan datzan azalduz, praktikara eramateko eman beharreko pausuak markatuz, proiektu hau martxan jarri dutenen adibideak jarriz, etab.

Gure gizartea etengabe aldatzen ari da eta hezkuntza ere gizartearekin batera joan behar da aldaketa prozesu horretan. Dena den, aldaketa guzti hauek ez dute eragin bera pertsona guztiengan eta adierazitako prozesuekin batera bestelako gizarte-bazterketako pertsonak ere agertzen dira: lanik ez dutenak, lana lortzea zaila duten pertsonak, oinarrizko titulazioa lortu aurretik eskola-porrota edo eskola-uztea nagusi den gizrte taldeak, bazterketa egoeran bizi diren gutxiengo etnikoak... Gainera gizartearen zein eskolaren esparruan gora egin dute egoera gatazkatsuek.

Guzti honi aurre egiteko hezkuntzak eskuartze zuzena izan behar du eta guzti hau gainditzeko edo nolabait egoera hobetzeko da, hain zuzen ere, ikaskuntza komunitateen proiektu hau.


Artikulu hauek idatzi ahala, informazio ugari aurkitzea eta proiektu honetaz gehiago jakitea da nire asmoa, nire ikaskuntzarekin batera ikaskide eta gainerako jendearen eskutan utziz jasotako informazioa, informazio horren iturriak eta nire artikuluak.

Bestalde, bitakora hau burutu ahala Teknologia Berriei buruzko ideiak eta praktika aberastea ere bada nire helburua, etorkizunean oso baliagarri gertatuko zaizkidalakoan.

No hay comentarios: